چند اس ام اس تیکه دار وبا معنی.........
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان

 

 

اینجا زمین است ، زمین گرد است !


تویی که مرا دور زدی ..... فردا به خودم خواهی رسید !!!!

حال و روزت دیدنیست....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام

آنـــقدر کــهنه کــه می شــوَد

رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت

...بنویس و برو... !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بودم! دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری , رفتــــــــــم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی لطفــا قـدمـهـایـت را تنـدتـر بـردار …
دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سیـــاه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود , معرفت که نداشته باشی ، نامردی !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دندانپزشک آخرین دندانِ گرگ را کشید ! نگاهی به صورت گرگ انداخت و پوزخندی زد ... ! گرگ زیر لب گفت : بخند ... اینست عاقبتِ گرگی که عاشق گوسفندی شده باشد ... !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من ، با کناری ات , کنار نمی آیم ! کنار می روم ……

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از درد دوست نداشتن هایت گفتم ... خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنان که بودنت را قدر نمی دانند رفتنت را “نامردی” میخوانند !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس ... جریمه اش با من !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

“دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت میکردی یا عدالت ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

 
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم



نظرات شما عزیزان:

ال ناز
ساعت0:55---1 آبان 1392

اگر امروز را با من بمانی من تمام روزها ولحظه هایم را با تو خواهم ماند اما افسوس که یادی از من و دلتنگی هایم نمی کنی .می دانستم روز ی خواهی رفت و به پشت سرت نیز نگاه نخواهی کرد .اما بی بهانه رفتنت را هرگز باور نداشتم .تو بی بهانه و و بی خداحافظی رفتی و من هنوز در خاطرات با تو بودن دست و پا می زنم .برای این غریق دست و پا بسته اندیشه ای کن .که بی تو لحظه هایم تاریکتر از شبهای بی مهتاب و ستاره است


ال ناز
ساعت16:13---28 مهر 1392
حرفات حرف حسابه
اما وقتی عاشقت بودم کجا بودی
زیر سایه ی کی ارام میشدی؟
الان که نیستم..............
ا


ال ناز بی کس


Soja
ساعت12:36---27 مهر 1392
چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند !

marjan
ساعت8:03---27 مهر 1392
سلام قالب نو مبارک گلم

وبلاگت خوشگل بود خوشگلترم شد
پاسخ:sسلااام مرجان ممنون عزیزم .چشمات قشنگ میبینه


marjan
ساعت8:01---27 مهر 1392


آدم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد …


دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند …


مهم نیست آب شدن ، نیست شدن …


مهم آن آرامش است حتی برای چند لحظه …


mahmoooood
ساعت19:43---26 مهر 1392
عالی بوووود

نازنین
ساعت19:41---26 مهر 1392
جا ؛ احساس ، فروشی شده …
عشق ، اجاره ای شده …
و تنهایی هم برای ما آدم شده …
.
.


نازنین
ساعت19:40---26 مهر 1392
ه وقتایى حس آخرین بیسکویت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم !
شکسته و تنها …


نازنین
ساعت19:39---26 مهر 1392
از یک گوشه ی اتاق به گوشه ی دیگر سفر می کند …
تمام فاصله اش تا من همیشه همین قدر است … تنهایی !


دنیاجووون
ساعت19:38---26 مهر 1392
سلااام ایمان جوون ممنون از وبلاگ خوبت= DD

حسین
ساعت19:36---26 مهر 1392
وبلاگت عالیه داداش=D D=D D@}; -

حسین
ساعت19:34---26 مهر 1392
خدایا هیچ تنهایی رو اونقدر تنها نکن که به هر بی لیاقتی بگه عشقم !

dorsa
ساعت19:32---26 مهر 1392

بالاخره خنده های یك نفر باید چیزی را آب كند..

یا خنده هایتـــــو قنـــد را..

یا خنده های مـن غــــــــــم را...



dorsa
ساعت19:31---26 مهر 1392


آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه

و بگه:

احمق نمیخوادت

انقد خودتو کوچیک نکن...!


dorsa
ساعت19:30---26 مهر 1392
سلااام ایمان جان .وبلاگ قشنگی داری مخصوصا اس ام اس های تیکه دارت ممنون .به من هم سر بزن خوشحال میشم با هات تبادل لینک کنم
پاسخ:ممنون دورسا جان نظر لطفته .حتما


marjan
ساعت18:07---23 مهر 1392

ارزو هایـــــــ ــــــم هواییـــــــ میـــشونــــــــ ـد ...


بهـ بــــ ـاد میــــ ـرونــد ...




دود میـــ ـشونـــد ...

حســـ میکنــــ ـم معتــ ـاد حسرتـــــ هایـــــ ـم شــ ـده ام ....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: